Laden Evenementen

Voor de bijeenkomst van 05/07 (tegen dan zal de grootste hitte geleden zijn) willen we jullie vragen om wat bomen mee te brengen om te bespreken: van startplanten over ‘probleem-bomen’ tot pre-bonsai.
Bomen om aan te werken verwachten we zoals altijd.

Ga naar de bovenkant