Laden Evenementen

Boombespreking: Net zoals wij op sommige vergaderingen de meegebrachte bonsai bespreken zal dat nu gebeuren door mensen uit een andere afdeling.
We vragen aan jullie om een tweetal bonsai ter bespreking mee te brengen. Dat moeten geen topstukken zijn.
Wilt je ook bomen meebrengen om aan te werken: dat kan uiteraard.

Ga naar de bovenkant