Deze dag laten we onze bomen kijken aan het brede publiek en laten we een boombespreker vertellen wat de pro’s en verbeterpunten zijn.
Tussen 13 en 17:00 staan de bomen te pronken. We bouwen op vanaf 12:00. Kom dus vroeger dan gewoonlijk naar het lokaal met uw bonsai.
Het zal deze keer ook plaatshebben in de grote zaal vooraan, zelfde adres: Kortrijksebaan 4, 3220 Holsbeek








